آشنایی با استیون اسپیلبرگ
نوشته شده توسط : ملودایو

فیلم «بازیکن شماره یک آماده» Ready Player One

فیلم ردی پلیر وان آخرین ساخته‎ی استیون اسپیلبرگ به لطف موسیقی چقدر شنیدنی شده است؟‌ ردی پلیر وان تقلیدی بی‎مایه از فیلم‌های دهه‌ی هشتادی یا شاهکاری بر مبنای خاطرات شیرین کودکی؟ موسیقی متن در فیلم‌های نوستالژیک تا چه میزان باید استقلال خود را از آهنگ‌های مشهور قدیمی حفظ کند؟ آیا آهنگساز فیلم ردی پلیر وان در بازی بازگشت به گذشته‎ی فیلمنامه‏‌ی این فیلم برنده بوده است یا بازنده؟

 

فیلم جنگ دنیا ها اثر استیون اسپیلبرگ

انتقادات به پایان این فیلم موضوعی چندان تازه نیست و در همان زمان اکران این فیلم نیز با اینکه در مجموع منتقدان در بررسی‌های سینمایی خود نظری مثبت نسبت به این فیلم داشتند، اما در همان زمان نیز از پایانی که برای این فیلم ساخته شده بود به عنوان یکی از نقاط ضعف این فیلم نام می‌بردند.

 

استیون اسپیلبرگ و قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز Indiana Jones 5

استیون اسپیلبرگ از آن دسته کارگردانانی نیست که منتظر پروژه‌ی جدید برای آغاز کار بنشیند، تقریبا می‌توان معدود سال‌هایی را پیدا کرد که کاری از وی ساخته نشده باشد. در دوازده ماه گذشته که اسپیلبرگ به صورت هم‌زمان ضبط،‌ تدوین و تکمیل فیلم the post را به پایان می‌برد و سرگرم مراحل تولید فیلم Ready player one نیز بود. حال انگار این کارگردان دوباره به دنبال کار یا پروژه‌های جدید برای پر کردن تقویم کاری‌اش می‌گردد، خبرها حاکی از آنست که استیون اسپیلبرگ به عنوان فیلم‌های بعدی خود، ایندینا جونز «Indiana Jones 5 » و «West Side Story» را مد نظر دارد.

 

ستاره‌ی فیلم Baby Driver در داستان وست ساید اسپیلبرگ

چند سالی است که زمزمه‌های ساخت نسخه‌ای جدید از روی فیلم کلاسیک داستان وست ساید توسط استیون اسپیلبرگ به گوش می‎رسد و به نظر می‌رسد که کم‌کم ساخت این نسخه‌ی تازه به حقیقت می‌پیوندد و استیون اسپیلبرگ بازیگرانی که قرار است نقش‌های اصلی فیلمش را بازی کنند نیز انتخاب کرده است.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: