معرفی بهترين بازيگران فيلم های سينمايی
نوشته شده توسط : ملودایو

بهترین بازیگران دهه اخیر سینما

لیستی از بیست بازیگر که در دهه اخیر نقش‌آفرینی‌های برجسته و به‌یادماندنی داشته‌اند توسط سایت ایندی‌وایر منتشر شده است که نشان می‌دهد در 10 سال اخیر کدام نقش‌آفرینی‌ها با اقبال بیشتری از سوی تماشاگران هنر سینما روبه‌رو شده‌اند.

رامی مالک، فیلم راپسودی

رامی مالک بازیگر آمریکایی، مصری‌تبار با بازی در سریال دختران گیلمور در سال 2004 وارد عرصه تصویر شد، بعد از آن در فیلم‌هایی چون شب در موزه، گرگ‌و‌میش، Oldboy، جنون سرعت، پاپیون و راپسودی بوهمی نقش‌آفرینی کرد.

هرکول پوآرو جدید با بازی جان مالکوویچ

بی‌بی‌سی برای اینکه علاقه‌مندان هرکول پوآرو را به سریال جدید خود علاقه‌مند کند، تصاویر تازه‌ای از صحنه‌ی فیلمبرداری این سریال منتشر کرده است و برای این منظور عکس‌هایی را انتخاب کرده است که جان مالکوویچ را در کنار سایر بازیگران سریال نشان می‌دهد.

جک اسپارو و جانی دپ

اگر تاکنون خبر نداشتید باید به اطلاعتان برسانیم که شخصیت جک اسپارو یا جک گنجشکه در فیلم دزدان دریایی کارائیب از اول این شکل و هیبتی که در فیلم می‌بینیم را نداشت و در زمان نگارش فیلمنامه‌ی دزدان دریایی کارائیب، کمپانی دیزنی، سر و شکل دیگری را برای جک اسپارو در نظر داشت.

کلینت ایستوود

کلینت ایستوود از آن دست غول‌های سینمایی است که دوست داریم هیچ‌وقت بی‌خیال سینما نشود و تا آنجا که می‌تواند فیلم بسازد و فیلم بازی کند. خوشبختانه او همچنان در 88 سالگی قبراق و سرحال با سینما زندگی می‌کند و از کارگردانی لذت می‌برد و نقش اصلی فیلم‌هایش را نیز بر عهده می‌گیرد.





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: